miercuri, 12 martie 2008

Ziarul - "Inertie" 15.06.2007

Nu a fost necesara ziua asta ca sa realizez ca nu sunt perfecta. Stiu de mult timp ca sunt grabita, ca nu am rabdare, ca sunt imprastiata si aeriana, si ca in felul acesta de a actiona strecor multe greseli. Imi pare rau.
Sunt oameni care conteaza prea mult. Am incercat sa spun asta de multe ori, insa cuvintele refuza sa se ordoneze inteligibil pe hartie.


M-am dezobisnuit sa gandesc si sa simt. O fac rar si stangaci.

Obisnuiam sa ma leg de tot felul de metafore. Dadeau o nota facila lirismului in care incercam sa evadez.
Daca as avea aripi, ar fi blegi. Plouate. Grele.
Nu am aripi adevarate, insa le simt umbra apasand greu pe umerii mei.
Mi s-au lipit buzele de la atata tacere.


Nu stiu despre cine vorbesc cantecele acelea, insa nu sunt despre mine. Eu nu am devenit nimeni alta, si cu siguranta nu am reusit sa te transform in nimic mai bun decat inainte.

Niciun comentariu: