miercuri, 12 martie 2008

Ziarul - "Imagine" 27.06.2007

Am imaginea aceea a cuiva care recompune o scrisoare rupta. Ma intreb daca ar avea cineva rabdare sa faca asta. "Cuvinte pe care le-am negat" - ca un titlu de carte.

Absurdul rezida undeva in sufletul meu. Il simt, e acolo, si imi cere mai mult decat platitudinea simpla a unei vieti conventionale. [ Cred ca trebuie sa ii multumesc pentru constatarea asta unui prieten care a stat cu mine la masa acum vreo trei zile. ] Totusi prefer realitatea brodata cu fire subtiri de imaginar.
Zilele mele nu mai sunt atat de pline de reflectii. Reflectii... Reflexii... Zambesc. Poate ca intr-adevar cuvintele reflecta oamenii care le rostesc. Arghezi spunea un lucru foarte intelept : ca avem cuvinte pentru a numi toate elementele cunoscute noua din natura si ca asta ne permite sa recreem Universul prin logos. Poate de aceea am scris scrisori si le-am expediat prin posta. Ca sa pot redefini distantele.


Iti adresez acum cuvinte care nu inseamna nimic daca nu le primesti in suflet. Le pui pe rafturi si mobilezi acolo, pentru ca mai tarziu am sa ma mut si eu, cand incepe sa miroasa incaperea a parfumul meu si a tei. Sa stam dimineata cu o cafea in mana pana recreem toata lumea in cuvinte.

Niciun comentariu: