miercuri, 12 martie 2008

Ziarul - "Diluvian" 30.04.2007

Melodia asta se potriveste cu ploaia. Ploaia care nu se mai opreste. Curge depresiv peste cladiri, peste geamuri, acopera si involbureaza lumea toata. Si eu, claustrofob inchis in apartament, privesc cu spaima in ochi cum se inunda strazile si cum se strang peretii. Intra la apa, si se incretesc in jurul meu. Ce miros frumos de mucegai, priveliste inecata in nori si in noapte.
"Uite, iti arat eu strazile maine, cand dimineata e rece si e pustiu. Sa mergem cu pasi rasunatori prin balti, sa starnim ecouri in sufletele trecatorilor matinali. Se vede in ochii tai ca nu ai privit niciodata."
Imi bate ploaia in geam. Candva, bateam si eu in geamuri straine. Asteptam sa mi se deschida o lume noua. In geamurile inchise se reflecta cerul. Uneori chiar credeam ca asta e dincolo. Un cer, tangibil si la fel de frumos. Si lumina asta care cade piezis pe sub nori seara. Pasii mei se masoara cu ritmul inimii.
Iti multumesc ca ai fost aici.
Melodie atasata : Zgarie Nori - "Periferia"
Auditie placuta.

Niciun comentariu: