miercuri, 12 martie 2008

Ziarul - "Articol despre Pribegie" 13.03.2007

Orice plecare are un scop. A mea a avut altul decat ma asteptam. Banuiesc ca din nou mi-am luat o lectie.
Mi-am regasit calmul, am incheiat un ciclu. Am inchis, am plecat mai departe, si multumesc pentru asta.
"Ziarul" si-a pierdut scopul initial. Calatoria mea mi-a schimbat putin perspectiva si momentan nu am procese de constiinta pe care sa vi le ofer. Nu mai merg pe strada punandu-mi intrebari, dorm mai mult si imi pasa ceva mai putin. Asta inseamna maturizarea aceea despre care vorbeam ? Sau poate e linistea si relaxarea despre care am mai vorbit ? Poate e doar o pierdere. Sau poate e doar un castig. Cu siguranta este o schimbare.
Nu am sa imi mai arunc niciodata pe geam sufletul. Este desaga mea de drum lung si nu imi permit asta.
Unii m-ati invatat ce sa iau cu mine la drum, si unii m-ati invatat ce sa las in urma. M-ati invatat ca zidurile nu se darama, si usile nu se deschid pentru ca vrei. Ca atunci cand intri undeva trebuie sa stii cum sa o faci ca sa poti ramane, ca trebuie sa stii cum sa bati ca sa ti se deschida.
Cu toata dragostea, pentru ca "ne cunoastem de mai mult timp decat crezi".

Niciun comentariu: