miercuri, 12 martie 2008

Ziarul - "Incoerenta" 27.04.2007

Ce mai gandesc ? Absolut nimic. Si se simte bine.
Ce mai simt ? Destul de aproape de nimic. Si e placut, imi permite sa zambesc larg la toate prostiile.
Ma simt ca un copil imbecil care surade la toate glumele proaste, care rade cand se impiedica si rade si cand cade. Multumesc pentru surprizele de zilele astea. A fost placut.
Acum e tarziu si sirul gandurilor mele, si asa prozaic, se ingusteaza spre o stare de somnolenta care pare iminenta. Vroiam sa spun ca multumesc pentru ziua de azi, si pentru ziua de ieri, si pentru ziua de maine. Pentru ca mi-au permis sa ma balacesc intr-o stare calduta de semi-betie existentiala. Sunt fericita, cred, pentru toate chestiile placut neasteptate din aceste ore.
Eu, cu expresia mea anosta si cu privirea mea trista, am devenit un zambet larg incoerent.
Sper ca nu v-am deranjat visele nocturne. Eu ma duc sa le fabric pe ale mele.

Niciun comentariu: