vineri, 18 aprilie 2008

Ziarul - "Bariere" 14.04.2008

Cred ca revelatiile nu sunt ceva ce poti pastra, ci o stare de moment, pe care trebuie sa o tii minte si sa incerci sa crezi in ea si dupa ce nu o mai simti. Ma intorceam de la Bucuresti la Iasi cu masina. Mi-e destul de frica de viteza pentru ca am tot auzit povesti cu accidente. Am simtit cum ma adanceam in scaun pe masura ce masina accelera pana la o suta de Kilometri la ora, apoi dincolo de viteza asta. Cred ca atunci s-a rupt in mine o bariera a fricii care m-a facut sa imi doresc sa tip, sa plang, sa rad, sa iubesc, toate deodata, si inca multe altele. Cred ca am trait revelatia ca daca e, poti sa mori in cele mai stupide si neasteptate moduri, si ca totul este o loterie. Spun ca a fost o revelatie, pentru ca niciodata nu crezi cu adevarat cliseele de genul acesta, nu reusesc sa atinga nimic din tine. Eu am simtit asta ca pe un adevar atunci, si cred ca undeva, cand toata starea aceasta a incetat, am ramas cu ambitia de a-l crede in continuare.

Niciun comentariu: